Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Purple Dream
entryaboutStuff




PMR
Sunday, January 8, 2012 | 0 comment(s)
Hai awek awek pakwe pakwe ,haha .now dh 2012 kann ? kejap gila masa berlalu ,hmm .this year i have to sit for PMR ..Ya Allah ,takot nyaa :/ tapi mcm mana pun kena ambil jugak .sejak-2 aku jadi budak PMR ni ,mcm mcm masalah yg ada dekat aku ,kenapa aku selalu tension :O


firstly aku selalu tension sbb aku masih teringatkan ex aku ,hmm knp aku tak boleh lupa ex aku sedangkan aku dh ad new boyfriend ? err maybe new bf tuu kurang bg perhatian pd aku kot ,hewhew .jgn marah sayangg ,i gurau jaa :) tapi aku beruntung sbb aku dapat parent yg sporting ,yg senang dgr masalah aku .my mom cakap skrg ni masa untuk aku belajar bersungguh-sungguh ,kalau ada jodoh ada laa :) so takpayah nk risauu :)  err skrg ni even aku couple pun ,ak takkan lupa untuk study ,aku tau itu penting ,tuu yg nak menjamin aku di masa depan rite ? hmm ,thanks to my parent ,my friend ,kak angkat ,abg angkat and 1 more new boyfriend sbb bnyk bagi semangat dekat aku .tanpa korang ,mesti aku jadi sedih x de mood bagai laah kann .


BTW,thanks all .nnty aku ada masa aku update lagi la yee :) doakan aku :) aku undur dri dulu ,assalamualaikum :)




Older Post . Newer Post